Andra advent.

Åkte till Västerås direkt efter jobbet igår hem till Hanna och Emelie.
Och deras lägenhet vad JÄTTE FIIN!!! =) Hur fin som helst var den !!
Robin var också där. Vi åt lite tacos, sen kom Robin, Gewert och Johan tror jag att han hette..? Men jag vet inte, kan vara hur fel som helst. hehe.
Men vi hade hur kul som helst. Haha Gewert gjorde ett spel med hjälp av toalettpapper. Och jag och Emelie dansade och sjöng med Johans(?) kryckor. haha. =P
Jätte roligt hade jag. =)


Åkte hem runt 15.30 nångång tror jag.
Min lilla Sessan blev såå glad när jag kom hem. Tror faktiskt att hon hade saknat mig lite. Jätte glad blev hon.
Men under tiden som jag har varit borta så har hon varit lite busig tror jag allt, för ljusstaken som jag har i fönstret låg på golvet och en tavla hängde helt snett. hehe. Men annars hade hon inte gjort några hyss.
Lekte lite med henne, sen åkte jag ut till Mellringehallen och tittade på innebandy.


Är riktigt trött nu, vill sova läänge imorgon, hoppas på att få göra det. Men ska antagligen jobba, men det blir nog på eftermiddagen eller någe skulle jag tro. Hoppas på de, så att jag får sova. =)

Nu ska jag dricka lite te, äta mackor och tända det andra ljuset =)

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0