Dan före dan...

Jajemen, imorgon är det Julafton =)

Har jobbat idag, 11.30 - 17. Det var ganska mycket folk idag, men inte alls lika mycket som det var i fredags och igår.
Så det var ganska så skönt, då hann man med att städa lite ute i butiken också. =)
Fick en julklapp med mig hem också. Men den tänker jag inte öppna förns imorgon på julaftonsmorgon =)
Har inte den blekaste aning om vad det kan vara....?
Förra året fick jag en jätte fin svart skål från Jelly Bean som kostar runt 600 kr, och den var fylld med choklad.. Så undrar vad vi kommer få i år.. Hmm, spännande.
Men det får jag veta imorgon. =)

Pappa kom och hämtade mig efter jobbet. Vi åkte hem till mamma för att äta lite mat. Sen lagade jag och pappa knäck som vi har gjort varje år dagen innan julafton. Så då gjorde vi det idag också.
Sen åt vi lite skinka och sill som mamma hade gjort. Och det var mumma de =)

Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt. Är verkligen jätte trött.
Ska vara hos mamma imorgon bitti och äta julfrukost, sen ska vi åka till Vretstorp och fira jul.. =)

Sov så gott.
Puss och Kram och God Jul ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0