Det löser sig.

Jobbat 12-19 idag. Jag har jobbat i 9 dagar i sträck, och det känns i kroppen vill jag lova. Är helt slut, orkar inte med någonting känns det som.
Men jaja, det är väl bara att acceptera antar jag.
Anita frågade om jag kunde börja kl 11 imorgon. Men jag sa bara kanske. Ska egentligen börja kl 12.

Åkte hem till mamma efter jobbet, då började vi prata om julklappar och när jag ska hinna köpa alla. och då brast det verkligen. Tårarna forsa ner för kinden.
Jag blir så stressad över det här med alla klappar hit och dit att jag bara lägger det åt sidan. Men det är faktiskt julafton på måndag och jag jobbar fram till söndag. Så det är dags att få dom köpta nu. Men det är lite ont om tid.
Så vi kom i alla fall fram till att mamma och jag skulle åka ner på stan till kl 10 imorgon och handla lite julklappar innan jag börjar jobbar.
Och jag tänker börja kl 12 !!!
Så det löser sig till slut ändå. =)

Vet inte vad jag skulle göra utan dig mamma. Du är det bästa jag har.
Tack för att du alltid finns där för mig.
Älskar dig Mamma ♥


image49



Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan Stumpelumpen...Tänker på dig och tycker synd om dig, skönt att det löser sig nu!!!! Ville bara ge dig en stor KRAM... Puss å Kram på dig!!!

2007-12-19 @ 21:44:45
Postat av: Ida!

Älskade vän du är det bästa jag har!!! Älskar dig Mamma

2007-12-19 @ 21:50:41
URL: http://idawedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0