En dag kvar.

Usch vad jag var trött i morse. Fy tuusan. Kom till jobbet och var som en zombie.
Men Åsa var pigg som en lärka, så av all hennes energi blev man lite piggare. =)

Igår var det huuur mycket folk som helst på jobbet. Stog i kassan precis heela dagen. Har skavsår i fingrarna nu för att jag har slagit in så många julklappar... Hehe.
Idag var det också mycket, men inte lika som igår.
Jobbar bara i morgon sen är jag äntligen ledig. Det ska bli såå himla skönt.

Är färdig med alla julklappar nu i alla fall. Nu ska jag bara slå in dom. Fy fan, det enda jag gör om dagarna är att slå in julklappar känns det som. Börjar tröttna lite på det nu.
Men men. Det är bara jul en gång om året, och det är skönt det =)

Nej nu ska jag diska lite, sen ska jag sätta igång med klappinslagningen.
Fast det är nästan helt omöjligt att slå in dom här hemma, när man har en sån busig katt som jag har. Hon leker med ALLT verkligen. Får kanske vara lite fräck mot henne och stänga in henne på toaletten. Hehe.
Det visar sig.

Ha det så bra.
Puss och Kram ♥

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0