Finally.

Åkte aldrig hem till Carro och färgade håret. Hon kunde inte. Så jag gick till mamma istället, tänkte att hon skulle göra det men det slutade med att jag gjorde det själv i alla fall.
Äntligen så har jag färgat det. Såg verkligen för tääskigt ut alltså.. Sist jag färgade håret var i september när jag satte i löshåret. =/ Så jag hade en rejäl utväxt nu kan man säga..
Men nu är den borta. =)

Mamma bjöd på kokt korv med bröd också. Hehe, jag hade inte ätit nå så då fick jag lite mat i magen också.
Det var gott det.=)

Har bytit lakan i sängen nu, till mitt nya fina som jag köpte på Ikea. Tvättade det idag. =)
Och det ser såå härligt ut i min säng nu. Och det luktar ljuvligt! =)
Har nyss duschat också. Och det finns inget bättre att gå och lägga sig i nya rena lakan när man är ny duschad!!
Så hoppas på att få sova gott i natt..
För snart börjar det bli dax för sängen. Den ser redo ut, men vet inte om jag är det riktigt än. Är inte så trötter ännu.
Är faktiskt lite sugen på något, så kanske tar mig en smörgås innan jag hoppar i säng..

Men men, Jobba imorgon då. 9.30-18.00.
Har vart skönt att vara ledig idag i alla fall. =)

Nej nu macka sen sängen.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0