Första advent.

 God morgon.
Idag är det första advent. Så imorse när jag åt frukost fick jag tända det första ljuset i min nya fina ljusstake =)
Det var så mysigt så.

Ska snart åka iväg till jobbet. Börjar kl 11. och tror att jag slutar kl 16, men kommer säkert få jobba till 17.
Men det gör inte så mycket. Skulle ju bara vara bra egentligen. För då får jag ju betalt för 12 timmar. hehe.
Bra och jobba söndagar faktiskt. Men det är inte så roligt alla gånger. Fast idag blir det nog lite roligare. Skyltsöndag idag ju, och så jobbar jag inte själv som jag annars alltid gör på söndagar.

Nej nu ska jag diska, sen borsta gaddarna och sen åka till jobbet. =)
Ha en bra dag.

Puss och Kram♥

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0