Happy face.

Kom hem från jobbet för en timme sen ungefär.
Jag är glad att jag inte jobbar i en klädaffär nu när det är Rea. Usch, folk är helt tokiga verkligen.
Började kl 12 idag. Det var jätte skönt. Skönt att få sova lite längre =)
Börjar 12 imorgon med, och slutar kl 16. Det ska bli underbart skönt...!!

Pratade med Karin nyss och hon kommer till Örebro imorgon,
så på lördag tänkte vi gå ut. =)
Sofie skulle också komma och hoppas på att Maria också hänger på. Skulle vara huur kul som helst. Och jag är ledig på söndag, så det passade alldeles utmärkt ju =)

Nu ska jag ta och klippa klorna på Sessan. Dom är långa och vassa nu.
Så det behövs!

Är det så här det känns att vara lycklig?

♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan Stumpelumpen...Hade vart jätte kul å träffats...Synd att det inte blev så!!! Vi måste ordna
en träff....SNART väldigt snart...föresten dina klappar väntar ju..det kan dom ju inte gö hur länge som helst!!! Vi får fixa...Sov gott och ha det underbart....Krameli kram på dig...

2008-01-02 @ 23:46:04
Postat av: Ida!

Maria - Ja det hade varit jätte kul att träffas. Så det var synd att det inte blev så. Så ja det måste vi ordna väldigt snart tycker jag. =)
Hehe nej det kan dom ju inte göra. Du har ju något som väntar på dig här också ;) Så vi lär fixa det snart.
Kram på dig!

2008-01-03 @ 12:14:11
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0