Juldagen.

Åkte till Lindesberg hem till mormor och morfar idag och åt en massa mat.
Det var gott det. =)
Undrar hur mycket man har gått upp i vikt under den här helgen. hehe. Usch vad man äter en massa hela tiden.

På Linnea var det full fart som vanligt. =) hehe.
Kul att träffa Toffe och Sandra också. Det var verkligen länge sen jag gjorde det. Så det var kul.

Usch vilket jäkla väder det är ute då. Bara en massa regn. Känns inte alls som att det är jul nu ju.. =/
Men men, inget att göra åt saken antar jag.

Jobba imorgon igen då. kl 9 börjar jag. Då är det bara att sätta igång och börja märka upp rean. Fy faan vad jag inte gillar mellandagsrean.. Men det är bara att stå ut.

Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på tv eller nå sånt.

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0