Julklapps shopping.

Var med mamma på stan idag vid 10 tiden ungefär, och påbörjade min julklaps shopping.
Det gick bra, nästan klar nu med alla. Har bara Mamma, Pappa och Johanna kvar, men sen så är jag färdig.
Och dom tar jag på fredag innan jobbet. Pappa kanske jag fixar imorgon redan. Det visar sig, vet i alla fall vad jag ska köpa så det känns bra.  =)

Kände mig riktigt pigg och allert på jobbet idag. Anita sa t.o.m att jag såg så glad och pigg ut. Och då blev jag ännu piggare och gladare. =)
Och det berodde nog på att det börjar lösa sig med alla julklappar och allt.  =)
Tack än en gång Mamma ♥

Fick min lönespec idag också.. Åååh underbart var det att få se dom där siffrorna som jag verkligen inte hade förväntat mig. Skööönt!!
Allt verkar lösa sig till slut. =)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen.
Ska på rättegång i Motala imorgon och vittna, så lär gå upp tidigt. =/
Hoppas att det kommer gå bra i alla fall. Inte jag som är åtalad i alla fall, så inget att vara nervös över hoppas jag.

Natti natt nu då.

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0