Julpynt.

Har jobbat idag. 9-16. Men det gick bra, dagen gick hur fort som helst, för det fanns att göra hela tiden.
Så det var skönt.
Efter jobbet åkte jag och mamma till Ikea. Hon skulle köpa en gardinstång.
Sen när jag kom hem så har jag julpyntat en massa. Gjorde iordning min adventsljusstake. Den är såå fin.
Så nu är det lite juligt här hemma i alla fall. Längtar lite tills imorgon. Då får man ju tända första ljuset. =)

Idag blir det nog bara att ta det lugnt. Ska jobba imorgon också. 11-16.
Skyltsöndag imorgon. Så det är nog mycket folk skulle jag tro.
CityÖrebro har en tävling bland alla butiker i stan om vem som har finast skyltfönster nu under julen.
Så den börjar imorgon.
Hihii, hoppas vi vinner. =P

Nu ska jag nog ta och dammsuga lite.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0