Lång dag idag.

Ja usch ja, en riktigt lång dag har det varit idag. Så nu ska nog jag gå och sova.
Ska upp tidigt imorgon. Ska åka och till Linneas dagis imorgon och kolla på när hon lussar =)
Ska bli så kul =)
Ska ut och äta med jobbet imorgon också =) Vi ska till Drängen. Har aldrig ätit där nån gång, men alla säger att det är huur gott som helst. Så får hoppas på det =)

Hmm, det är nå knasigt som händer med min Sessan. Vet inte vad det är riktigt, hon kanske löper. Hoppas på att det är det. Så att det inte är något annat..  Har det inte blivit bättre tills imorgon så måste jag åka in med henne till veterinären. =/
Stackars min lilla sessa..  Hoppas det blir bättre i alla fall.

Nej nu är jag jätte trött och har jätte ont i huvet. Så ska sova nu.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0