Längesen nu.

Ja nu var det ett bra tag sen jag bloggade. Men har inte årkat riktigt.
Jobbar hela tiden. Gör inget annat än jobbar känns det som. Men det blir ju en hel del pengar i alla fall. =)
Har inte fått några julklappar köpta heller.. Usch vet fasen inte när det ska bli av.
Jag har i alla fall fått en sak gjord, har tagit ur mitt löshår nu. Det var skönt men saknar det lite ändå. Mitt egna hår känns så himla kort och så himla tunt. Men det var nog på tiden att det åkte bort.
Får väl göra om det sen nån gång när jag har fått pengar.

Det är såå mycket att göra på jobbet nu så här i juletider. Och det är så tråkigt att jobba till kl 19. Är ju van att sluta kl 18 och så är det en hel timme till som man måste stå där och slå in julklapp efter julklapp. Drömmer t.o.m om julklappar. Då är det illa fan.

Jag har fått lånat pappas bil nu. Ska få ha den enda tills på fredag =) Jätte skönt.

Min lilla sessan är lite sjuk i sin mage. =/ Så nu äter hon morotspuré hela dagarna. Hehe stackars liten.. et ska tydligen hjälpa.
Så hoppas på att hon blir bättre i alla fall.

En vecka kvar till julafton idag, och jag har inte ens fått någon julstämning i kroppen alls. Undrar när den skall komma. På julafton kanske. Vad vet jag. Får väl hoppas på det. =)

I fredags var vi ute med jobbet och åt jääätte god mat på Drängen. Det var verkligen hur gott som helst.
Och så fick jag presenten utav dom också. Fick en jätte fin kruka med en blomma i och så fick jag ett presentkort på MQ på 300 kr =D Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Då blev Ida jätte glad =)
Fick presenter eftersom jag har fyllt år och klarat körkortet =)
Så det var en jätte bra dag.

Nej nu ska jag nog dricka lite glögg och äta pepparkakor. =)

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0