Ledig.

Japps, är ledig idag och det är såå skönt. =) Behövdes verkligen kände jag.
Håller på och tvättar en massa. Mindre kul kanske, men sånt man får lov att göra när man är ledig. Hinner ju inte annars. Hehe, det fanns en ny tvättmaskin i tvättstugan nu. =) Digital och grejer, ojoj. Jätte fin var den =)
Hoppas att dom byter ut alla maskiner, för det skulle behövas som bara den!! Dom är inte så fräscha direkt.

Skulle behöva städa lite också, eller i alla fall damsuga. Men det får vi se om jag orkar göra idag.
Åker nog hem till Carro sen efter att jag har tvättat. Måste fasiken färga mitt hår. Det är helt katastrof nu..
Så det måste jag göra. Men det blir lite senare, har tvättid till kl 16.

Nu jobbar jag bara i morgon och på lördag, sen bär det av till Västerås. Längtar. längtar, läängtaar!!! =)
Är så nyfiken på hur lägenheten ser ut. Och idag flyttar dom in i den =)

Nej nu ska jag springa ner till tvätten igen.

Puss och Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0