Merry Christmas.

God Jul   God Jul   God Jul...

Har nyss kommit hem efter en dag fylld med massor utav klappar och mat hemma hos Zofi och Linnea i Salsbro. =)
Fick massa fina julklappar. Bland annat ett vitrinskåp som jag har velat haft jätte länge. =) Så det var jätte bra!
Och så fick jag en massa mera bra. Är jätte nöjd. TACK ALLA!!!♥
Linnea fick mest av alla. hehe. Och herregud vad hon pratade med tomten. Han fick inte säga nånting, för att hon skulle berätta en massa. hehe. Så söt hon är. Fast lite läskig var han allt för hon vågade inte sitta i knä på honom.

Jag är verkligen helt slut efter den här dagen. Höll på att somna när vi kollade på Kalle. Och det var det inte bara jag som gjorde. =)

Stackars lilla Sessan då, hon har varit själv hela dagen idag. Så nu när jag kom hem blev hon hur glad som helst.
Så det är väl bäst att jag leker lite med henne nu.
Imorgon blir det lite mer julklappsöppning hemma hos Mormor och Morfar =)

Ha det så bra.
Hoppas att alla har haft en underbar Julafton. =)

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0