Nyktert.

Jobbade ju 9.30 -18.00 idag och det gick bra, var inte så mycket folk idag så det var ganska skönt. Inte lika stressigt då.
Sen efter jobbet åkte jag med mamma och pappa för att titta på brorsan när han spelade match. Hehe, fy faan vilken match. Dom förlorade. Ganska så rejält. Var nästan så man fick skämmas. Så illa var det. hehe.
Men det var första gången dom förlorade, och nån gång ska väl vara den första. Men men.
Efter innebandyn åkte jag hem och fixade mig snabbare än blixten. Sen åkte jag och hämtade upp Carro och Jennie så åkte vi ner på stan och sen gick vi in på Klaras.
Har aldrig varit nykter nån gång på krogen. Hehe men det var kul, fast blir så jävla irreterad på folk som inte har egna ben att stå på. Fy fan vad alla knuffas och trängs. Och tjejerna är fan värst.
Men man är säkert inte nå bättre själv när man har lite alkohol i kroppen. Nyktert blev det i alla fall ikväll, och det var skönt. =)

Lär sova nu, ska upp och jobba imorgon, börjar kl 9. Måste packa lite innan också, för åker direkt efter jobbet till mina sessor i Västerås =)

Puss och Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0