Onsdag.

Gick upp ur sängen för en timme ungefär. Fast vaknade för kanske två timmar sen, låg och tittade lite på tv och myste en massa med min Sessan. =) Vi hade det såå mycigt hon och jag.
Dom ringde från jobbet nyss också, och jag ska jobba idag, men börjar inte förns kl 16 och jobbar till kl 19.
Skönt. Då hinner jag städa lite också. =)

Usch det är bara 12 dagar kvar till julafton. =/ Börjar verkligen bli stressad. Har bara fixat klart en enda julklapp..
Fattar inte riktigt hur jag ska hinna. Men men det löser sig säkert.
Fast man får ju inte så mycket julstämning när det är sånt här väder. Inte ens enda lite snöflinga ligger det på backen.

Idag har Alexander och Alexis namnsdag =)
Grattis Grattis !!! ;)

Nej nu ska jag göra ett ryck, sätta igång och städa lite.

Puss och Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0