Rättegång.

08.30 i morse åkte jag och mamma till Motala för att jag skulle på rättegång och vittna.
Hade förväntat mig att dom skulle fråga ut mig hur mycket som helst. Men dom frågade inte så himla mycket.
Så det gick bra får jag hoppas. Satt där inne i 10 - 15 min kanske, sen var jag klar. Så då åkte vi hem.
600 kr skulle jag få för att jag var där i alla fall. Och det tackar jag inte nej till. =)

Åkte direkt till jobbet, och där var det verkligen kaos i början, men sen lugnade det ner sig lite under dagen. Fast bara lite, var ganska så stressigt ändå. Det var ju barnbidrag idag. Och imorgon är det löning för dom flesta så då blir det nog verkligen heelt kaos. Hela helgen kommer nog bestå utav kaos.
Men jobbar bara tre dagar till nu, sen blir det två dagars ledighet under julafton och juldagen. Sen sätter mellandags rean igång, och jag verkligen hatar rea.. Usch. Så det ser jag verkligen inte fram emot. Men men...

Är ganska så trött nu, så ska väl snart gå och lägga mig i en säng som ser väldigt tom ut. =(
Ska upp på stan till kl 10 imorgon med Mamma och handla dom sista julklapparna. Sen är jag äntligen färdig.
Skönt skönt skönt. =)

Min Sessan saknar nog mig lite under dagarna, för hon blir verkligen överlycklig när man kommer hem =)
Nej nu ska jag nog runda av den här dagen.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0