Tisdag.

Tisdag idag då. Vet inte om jag ska jobba än, för dom har inte ringt än.
Har nyss kommit ut från duschen. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, om jag inte ska jobba.
Ska i alla fall gå till posten och hämta ut en julklapp till en person. ;)
Sen kanske jag dammsuger lite också. Det ligger hårstrån från mig på nästan hela golvet på toaletten. Och kattsand som gör så inihelvetes ont att trampa på.
Skulle vilja ha en sån här lite hand dammsugare. Det ska jag önska mig i julklapp =)

Hehe det är Skilda Världar på tv just nu. Gud vad länge sen man såg det. och gud vad dåligt det är. Det tyckte jag var jätte bra förut. =) haha fattar inte hur man kunde tycka det egentligen.
Men det är kul att det går i repris nu  tycker jag i alla fall =)

Nej nu ska jag fixa mig lite. Får se om dom ringer från jobbet sen eller inte..

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0