Tråk dag.

Har verkligen inte gjort ett skit idag.
Gick till Konsum och handlade lite mat, sen kom mamma hit och åt.
Men annars har jag bara varit hemma och tråkat. La mig i soffan och skulle kolla på Vänner, men såg till reklamen sen sov jag som en stock. Drömde en jätte jobbig dröm också men som tur var ringde min älskade HansaPansa och väckte mig. =)
Men hade sovit ett tag för när hon ringde var kl 22.20 och jag somnade 19.30 nångång..
Så nu är jag ju inge trött alls ju.. =/
Men men, blir väl det snart kanske..
Det blev inge jobba idag i alla fall, och det var skönt de, men det blir säkert imorgon. Skulle inte förvåna mig.

Nej nu är det Sex And The City =) Får man ju inte missa..

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0