Alfakassa..

Ojoj, har setat i telefon heeela dagen idag känns det som.
Var tvungen att ringa till Alfakassan, för jag råkade skicka in mina kassakort två dagar för sent.
Klantskafft (hm, två eller ett F?) som man är.

Först hamnar man på nr 28 i kö och när man väl kommer fram säger dom att jag får ringa igen 13.30
Vet inte varför, men då gjorde jag väl det då. Nej men då hamnar man som nr 35 i kön istället. Fy fan.
Men jag kom fram till sist iaf efter ungefär 30 min.
Och jag kommer få pengar. Och tur var väl det.
Skulle egentligen ha fått pengarna nu på tors den 22, men eftersom jag skickade in dom lite för sent så får jag dom istället nästa torsdag.
Men tur att jag ringde för annars hade jag inte fått några pengar alls.
Bara lönen och jag har inte jobbat så mycket den här månaden. Så den lär ju inte bli så saftig...

Fan vad det ska vara en massa krångel jämt när det handlar om pengar.
Blir så trött.

Nu ska jag dricka kaffe och äta muffins. =)

Puss och Kram♥

image34





Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad bra att du fick pengar i alla fall. :) Ja jag längtar också! Du vill nog allt veta va? ;)

2007-11-19 @ 19:37:13
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0