Bapelsin.

Snart så är det äntligen dags för Prison Break.. Har väntat en hel vecka på att det ska bli måndag och att klockan ska bli 22.00. Och nu är klockan snart det. =) Tihii.

Det gick bra på jobbet idag. En massa varor hade vi fått, och en massa julklappar blev det att slå in.
Fick mitt schema också för november och december. Kommer jobba både under jul och nyår. =(
Men det blir pengar i alla fall. Men åker jämt hem till Skinnsberg på juldagen och festar där.
Men det kan jag inte i år. =(
Jaja, så kan det vara.

image16Jag har varit sugen på mandariner hela dagen, så skulle jag köpa det på Konsum sen efter jobbet.
Men tror ni dom hade det eller. Nej så klart inte. Jo några, men dom var jätte mjuka och nästan ruttna.
Så jag köpte apelsiner istället och tänkte att det är också gott. Men det var inge gott alls. =(
Blir så trött.

Nej nu ska jag poppa popcorn och sen kolla på Prison Break. =)

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0