Bästa dagen i mitt liv !

Min dag har varit helt underbar. Eller inte när jag vaknade i morse för då var det nog den värsta dagen i mitt liv. Hehe. Men när jag hade klarat uppkörningen så blev det genast den bästa!! =)

Mina änglar kom till mig vid 13 tiden någon gång. Och deras present till mig var...
EN BILJETT TILL ALICIA KEYS =) =) =) lördagen den 8 mars på hovet i Stokholm =)
Guuud vad glad jag blev.. Helt UNDERBART!!!
Tack mina älskade pärlor! ♥♥♥
Så vi åker på fredagen den 7 mars och åker hem den 9:de på söndagen, så det blir en hel helg i Stockholm på hotell och Alicia Keys. Kan ju inte bli bättre!! =)
Fantastiskt ju!!

Idag har jag kört Hannas och Emelies skrutsaab. hihii. kan verkligen inte fatta att jag har körkort.
Det går verkligen inte in i mitt huvud.. Och jag körde till och med upp i Parkeringshuset.. Hehe har alltid tyckt att det verkade så läskigt, men det var inte ett dugg läskigt. Haha. Jag klarade det i alla fall! Ojoj, ja som sagt kan verkligen inte fatta. Helt sjukt.


Nej nu är det sängen som gäller..

Puss och Godnatt ♥
/En överlycklig Idapida.

image39

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ett stort grattis till Ida-Pida, min extradotter!! Bra jobbat!!!

2007-11-24 @ 08:53:04
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Ida!

ååh taack så mycket min extra mamma =)

2007-11-24 @ 11:12:16
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0