Feber.

Hade det riktigt kul igår. Och vi fick med oss Maria också =)
Men för Sofie blev det lite för mycket. Hehe usch vad dålig hon var idag. :P haha.
Kul var det iaf, att träffa massa gamla klasskompisar och så. =)

Sofie skjutsade mig till Köping för att jag skulle ta tåget hem därifrån, och mamma kom och hämtade mig vid Centralen. Sen åkte vi till Kumla och kollade på brorsan när han spelade match.
Ojoj en riktigt hård match var det verkligen. En spelare fick 3 tänder utslagna. Aj aj aaaj, vad det såg ut att göra ont och det gjorde det nog också.
Usch, blodet bara spruta ur munnen på honom. =/

Fasiken jag blir aldrig av med min förkylning. Nu blir det bara värre och värre.
Känns som att jag har feber nu också. =(
Så nu ska jag nog ta mig en varm kopp te! MItt nya goda. =)

Ha det bra

Puss och Kram♥


image15

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja visst är den :P
Åh du får krya på dig gumman. Psst, snart fyller du år! ;)

2007-11-04 @ 23:31:17
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Ida!

Hanna - tihii, ja det gör jag :D

2007-11-05 @ 00:19:46
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0