Fredag.

Skulle gå upp kl 10 idag för jag tänkte att jag skulle dammsuga lite innan jag sticker till jobbet.
Men jag var såå himla trött när jag vaknade i morse, så jag sov till halv tolv istället. =P

Precis när jag hade somnat in igår så hörde jag långt därborta att telefonen ringde. Hehe då var det Hanna som ringde och sa att hon och Emelie hade hört nån jätte hög smäll, och att polisen stog utanför dom med blåljus Igen... Två kvällar irad nu har dom varit där.
Sen när jag hade lagt på med Hanna, ringde Emelie upp mig. För Hanna hade sagt att jag pratade så högt. Så Emelie var tvungen att höra om jag gjorde det eller inte. Hehe, dom är roliga dom.  =)
Men nu vet jag iaf var det var för en smäll. Det hade varit ett skottdrama.. =/
Hanna ringde nyss och berättade. =)
Usch jag ska aldrig flytta till Bjurhovda i Västerås.  Livsfarligt att bo där ju.
Tur att dom ska flytta därifrån snart. =)

Usch vilket tråkigt väder det är idag. Tar nog bussen ner på stan när jag ska till jobbet sen.
Annars kommer mitt hår bli jätte lockigt eftersom det regnar.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0