Hemkommen.

Har jobbat idag. 12-18 idag med.
Idag var jag på lite bättre humör kännde jag. =)
Men det är så himla stressigt, och det ser verkligen förjävligt ut ute i butiken just nu. Fattar inte hur vi ska få iordning på allt. Kommer nya varor heela tiden. Det får verkligen inte plats. så det står lite huller om buller lite över allt.
Kommer nog antagligen få jobba imorgon också. Så det är väl bäst att jag ställer in mig på det.
Men behöver verkligen tvätta.. Har massor av lakan, och handdukar och massa sånt som tar sån stor plats..
Vet inte riktigt när jag ska hinna med det..?
Och jag vill ju lägga i mitt nya fina lakan som jag köpte i måndags, men måste ju tvätta det först.
Vill ha det nuu... =( Det är så fint. hehe =)

Nej nu ska jag diska lite.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0