Jobbat.

Gick till jobbet efter körskolan för att höra om jag kunde byta min söndag som jag ska jobba nästa helg.
Och det fick jag =) Jaahoooo.. För då kommer Hanna och Emelie hit till mig och firar mig =) Så jag ska jobba nu på söndag istället.
Men när jag var utanför jobbet så ringde Anita och frågade om jag ville jobba idag. Så det gjorde jag. 12-18.

Längtar jätte jätte mycket tills nästa helg när mina bästa kommer. Är såå nyfiken på vad dom har köpt för present till mig.
Har ju inte önskat mig nå så har inte en susning om vad det kan vara.. Hmm. Dom lurifaxerna =P
Men dom är alltid så bra på det där med presenter så är helt övertygad om att jag kommer bli jätte glad. =)

Nu ska jag duscha tänkte jag. Fryser som fään.

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mohahaha du vill allt veta va? ;);)

2007-11-14 @ 21:35:24
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0