Jobbat.

Jobbade 12-18 idag. Usch det var en jobbig dag. Inge roligt alls. Kännde mig mest bara irreterad.
Orkar inte gå in på varför.
Men men, man kan ju inte alltid vara på topp.
Efter jobbet kom mamma och hämtade upp mig, hon skulle på anställningsintervju 18.30. Sen skulle jag få ha bilen. Åkte till Carro och lämnade pengar som Micke skulle ha. Hämtade upp mamma sen och skjutsade henne till hennes silversmideskurs, och sen hämtade jag henne 21.15 =)
Så jag har kört runt på mammsen ikväll. Hehe, =)

Ska jobba imorgon också. 12-18 då med... =(
Okej det är jätte bra att jag får jobba, men blir så trött på att hon ringer samma dag och frågar om jag kan jobba, eller frågar precis när jag ska gå. Jag kan ju aldrig planera nånting...
Men man ska väl egentligen inte klaga. Men vafaan. Blir så trött...

Jaja, skitsamma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0