Kissemiss.

image35Imorgon får jag en liten kisse =)
Ska bli jätte roligt. Skönt att slippa vara ensam, och att nån som blir glad när man kommer hem.
Gud vad jag ska skämma bort henne.
Vet inte rikitgt vad jag ska döpa henne till bara. Eller kanske inte behöver göra det, det beror på vad hon heter nu. Är det något tråkigt så tänker jag nog döpa om henne.
Carro sa att Joakim hade döpt henne till Smirnoff. (?)
Men det tänker jag verkligen inte ha som namn på henne, för det är ju fasiken ett killnamn tycker jag. hehe.
Det var iaf en blanding mellan Russian Blue och Norsk skogskatt. =)

Hoppas att det kommer gå bra med henne bara. Men helst av allt så skulle jag ju vilja ha en hane.
Men men. Kanske kan skaffa de också sen, så dom får sällskap. Hehe nej nu ska jag sluta planera så mycket.

Nu ska jag diska.
Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: Rodde

DU kan döpa katten efter mig=)

2007-11-19 @ 23:41:05
Postat av: Ida!

Rodde - Men det är ju en liten tjej ju. =)

2007-11-19 @ 23:52:43
URL: http://idawedell.blogg.se
Postat av: Johanna

Å vad söt bild:)..Å en liten kisse miss vad gulligt vill mä ha!:)..

2007-11-20 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0