Kissen är här nu =)

Nu har jag äntligen fått min lilla kisse. Hon är sååå himla söt.  =D
Gud vad hon är busig också. Hehe busar hela tiden. Söta lilla kisse.
Men har fortfarande inte bestämt nå namn än..
Men hon ser ut som en liten DIVA, Så det kanske det blir. Får se, har inte riktigt bestämt än.. =)

Jätte svårt att skriva med mina naglar. Dom är långa nu och jätte ovant.
Hehe men jag har bara på ena handen, för Carro hade ingen bra lampa, så det han bli mörkt ute när vi var klara med första handen. Så ska göra den andra imorgon.. Haha, inte så jätte snyggt att gå med bara en hand färdig kanske.
Men skit samma. Imorrn blir det klart iaf.

Nej nu ska jag gå och busa med min lilla kisse =D

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0