Lördag.

Hade riktigt roligt igår. Klaras på fredagar brukar inte vara nån höjdere direkt. Men det igår var det jätte kul =)
Fast idag har jag vääldigt ont i huvet.. usch. =/
Var ju tvungen att gå upp tidigt idag, för att packa lite och hinna med tåget sen till Köping. Sofie skulle komma och hämta mig där. För självklart går det inga tåg till Skinnsberg idag när det är Röd dag.. Så får åka till Köping istället.

Men oj vilket fint väder det är idag.
Trodde det skulle regna,
för igår när jag cyklade hem spöregnade det verkligen. =( 
Men det gjorde det inte. Blev riktigt glad när solen titta in genom förnstret när jag vaknade.

Nu ska jag börja packa lite, sen åka till Soso!! =)
Hoppas fasen att Maria följer med ut ikväll...

Ha en bra dag.

Puss och Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0