Mätt i magen.

Har nyss ätit Spahetti och Köttfärssås....
Mmm, mumms filibaaaba var det. Jätte länge sen jag åt det.

Idag hade dom mandarinen på konsum iaf, så köpte med mig ett gäng hem. =)
Så det ska jag äta heela kvällen. Köpte lite chips och dipp också, som jag kan ha till Desperate..
Det är farligt att gå och handla när man är hungrig...

Nu har jag fått tillbaka min iPod också. =)
Lämnade den till mammas jobbarkompis, så han fixade den.
Haha men det var inte så mycket fel på den.. Är man oteknisk så är man. Hehe tänker nog inte gå inte på vad det var för fel. För det fanns inge fel. Men men, nu slipper jag lyssna på musik i mobilen, batteriet tar ju slut på en gång i den när man lyssnar. Så det är skönt att iPoden är tillbaka nu iaf  =)

Nu ska jag diska lite innan Vänner börjar.

Puss och Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0