Ny vecka.

Jaha då var det måndag igen och en ny vecka.
Sov lite för länge än vad jag hade tänkt. Hade ställt klockan på tio, men jag vaknade halv tolv istället.
Men det var ganska så skönt. Har ingen feber nu i alla fall. Men kan bara andas genom munnen. För det är verkligen stopp i mina stackars näsborrar, så när jag vaknade var tungan som ett stort sandpapper. =/
Har i alla fall sovit huuur bra som helst i natt. inte vaknat en enda/ända (kommer aldrig ihåg hur det stavas) gång inatt. Så det var skönt.

Nu ska jag hoppa in i duschen. sen ska jag ta mig ner till Arbetsförmedlingen.

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch vad jobbigt att vara förkyld. Det stavas enda. :) Puss på dig gumman =)

2007-11-05 @ 12:44:27
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Ida!

Hanna - ja inge kul alls. =/ Hehe okej då vet jag ;) Puss =)

2007-11-05 @ 13:32:04
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0