Piss väder.

Uuuuusch vilket jäkla väder det är där ute.. =/
Inge roligt alls. Blev helt dyngsur när jag cyklade hem från jobbet.. Tur att det inte var till jobbet jag skulle.

Körningen gick bra idag. Finslipar mest på det sista nu. :P
Jobbet gick också bra, Men fy faan, jag är redan trött på att slå in alla julkappar.. Men mer kommer det bli..
Så det är väl bara att vänja sig antar jag.

Nu är jag hungrig så ska slå en titt in i kylen och se om det finns något smaskens att tillaga. =)
Är jätte sugen på Donken, men det åt jag igår, så de kan jag ju inte äta idag igen. =/
Fast spelar egentligen ingen roll vad jag äter för känner ändå ingen smak.
Men men så kan det vara..

Hörs då. =)

Puss och Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ida ida om du kunde vara här! :) Synd att du skulle jobba i helgen :(:(

2007-11-08 @ 16:49:21
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha nej dom är jättesöta ju ;)

2007-11-08 @ 21:59:37
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0