Shopaholic.

Åkte med Mamma till Marieberg idag. Tänkte jag skulle kolla på en ny varm och skön vinterjacka.
För det behöver jag verkligen. Men det blev en skinnjacka istället. Var inte riktigt meningen. Men jag hittade ingen varm och skön vinterjacka. Så det fick bli en kall och fin skinnjacka istället. =)
Det var det enda jag skulle köpa hade jag tänkt, men det blev lite till. Mössa (som jag aldrig kommer använda) Halsduk, strumpbyxor, massa smink och frans och ögonbrynsfärg. =)
Så nu får det vara sluthandlat fram till löning. Men det är inte säkert att det kommer funka.
Inte så lätt när man heter Ida...

Pratatde med Emelie nyss. Riktigt spännande samtal var det.
Polisen och Soc var i lägenheten mitt emot dom.
Emelie och hennes mamma stog och kollade i fönstret vad som hände, sen informerade dom mig om vad som hände där inne. Hehe, är man nyfiken så är man. Undrar vad som hade hänt bara..?

Imorgon ska jag till körskolan och ha körlektion, sen jobba. Men jag jobbar bara 12-15 så det är skönt.
Nu är det sovdags.

Natti natt.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0