Söndag.

Har jobbat idag. Fan, var verkligen riktigt mycket folk idag. Helt otippat, En söndag, helgen innan löning???
då brukar det vara som mest dött. men inte idag inte.
Jag jobbar alltid själv på söndagar, så det var lite väl stressigt idag. Massa julklappar. Spran in och ut på lagret hela tiden, Telefonen ringde i ett, och han inte svara heller. Puuh, jobbigt. Men dagen gick fort iaf.
Nu är jag heelt slut.

Ska äta lite mat nu.
Ska äta det som mamma lagade igår. Och det är det absolut bästa jag vet. Porter stek. Mmmm, finns inget bättre. Men det tråkiga var ju att jag inte kände någon smak igår.  =(
Men nu har jag lite smak iaf, så hoppas att jag känner.

Ha det så bra.
Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0