Söndag.

Jaha. det har blivit lite dåligt med bloggande under den här helgen.
Men har iaf haft en helt underbar helg tillsammans med mina bästa! ♥
Igår blev det utgång på Klaras. Och det var huuur kul som helst. Massa öl blev det. =)
Men vi klantade ju till oss ganska så rejält på dagen, för vi glömde bort att åka till systemet. 15.10 kom vi på att vi hade glömt bort de. Och det stänger ju kl 15.. =/ Men det ordnade sig till slut. Som tur var hade Micke en platta att sälja. så det var bra =)

Idag var vi på Marieberg, eller Marieburg som Hanna sa. Haha.
För Emelie skulle lämna tillbaka en klänning som hon köpte igår. Så vi åkte dit. Så passade vi på att panta alla mina burkar och flaskor också. Sen skulle vi käka på Donken hade vi tänkt, men det var så mycket folk så vi åkte till Västhaga och åt på den donken istället.
Sen åkte mina hjärtan hem =(
Har haft det så himla kul i helgen. TACK!!! Älskar er! ♥

Var och kikade på innebandy för ett tag sen. Brorsan som spelade. Spännande var det. Blev 8-8 till sist. =)

Nu måste jag leka lite med Sessan, för hon är så dryg just nu. så måste leka av henne lite.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0