Städa städa.

Oj vad jag har varit duktig nu. =) image19
Har städat hela lägenheten. Dammtorkat, dammsugit, torkat golven. Städat hela toaletten. mm.
Så nu är det riktigt fint här hemma. Jag är så duktigt så =)
Behövde aldrig jobba. Eller dom har inte rikngt än. Och tror inte dom kommer ringa heller.
För nu stänger dom snart så.

Emma ringde när jag höll på och städa. Hon frågade om jag skulle med till Satin ikväll..
Hmm, beslutsångest blev det där. Så jag sa att jag skulle tänka på saken. Ska ju jobba imorgon.
Men sen ringde hon igen och sa att jag var tvungen att bestämma mig på en gång. För det var förköp...
Så då sa jag Ja! Det blir säkert kul. Men ska ta det lugnt ikväll och inte dricka så mycket. Bara jobbigt att jobba imorgon annars om man är bakis..
Men det blir nog roligt. Var ett tag sen jag var ute med dom.. =)

Nu sitter jag och äter en sån här Findus mini calzone. Var tvungen att prova om dom var goda.
Och hmm, jodå, helt okej faktiskt. =)

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0