Stress.

Usch fy faan vad det är stressigt på jobbet just nu.
Det kom fyra pallar med varor idag av fyra olika leverantörer. Och imorgon kommer det två pallar till.. Fattar verkligen inte hur det ska få plats, det är helt proppfullt på lagret, och ute i butiken är det lika fullt. usch, göta petter...
Så det blir att jobba imorgon också.
Men pengar pengar, får man tänka.

Har nyss fyllt min mage med lite mat. Korvstråganoff lagade jag. Det var gött de. =)
Får se om jag hinner till posten imorgon och hämta ut mitt körkort på lunchen.
Vill ju ha det nu ju.. =P
Men men, huvudsaken är ju att jag har körkort iaf ;)

Nu ska jag ta och diska lite.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0