Torsdag.

Goo morron.

Usch vad jag är bra på att sova länge.  Hade tänkt gå upp vid 10 idag. Men Pappa ringde nyss och väckte mig..
Han frågade om vi skulle övningsköra idag, men vi skulle ta det nästa vecka istället.
Hinner fasen inte idag. För idag måste jag fan städa.
Men jag har i alla fall sovit som en prinsessa. =)

Nu ska jag äta frulle.

Måste bara säga att Petters nya platta är sjuukt bra.  =)
Har varken tyckt att Petter är bra eller dålig förut. Men nu lyssnar jag på han heeela tiden. hehe.

Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: kaka

skaaapligt bra Petters skiva är, helt underbart bra, Ken's också..

2007-11-01 @ 16:04:37
Postat av: Ida!

Kaka - Du jag märker det. ladda nyss hem den. Ruskigt bra =)

2007-11-01 @ 16:22:40
URL: http://idawedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0