Trötter.

Har vart stan idag med Carro och lilla Kornelea. =)
Köpte mig ett par strumpor. hehe. Jätte söta knästrumbor från Bik Bok. =)
Sen gick vi hem och käkade. Kebabrulle till mig, och Hamburgetallrik till Carro och Robert. Mm, mumma.
Sen gick jag hem. Var tvungen att  för mitt jävla cykellås hade frusit fast!!! =(
Usch vad jag inte tycker om den här kylan..

Var helt slut när jag kom hem. La mig i soffan framför tv´n, och somnade nästan på en gång.
Riktigt skönt. men det var inte lika skönt att vakna. Nacken gjorde ont..

Imorgon kommer Lila hit =) Ska vara hundvakt åt henne i två dagar nu =)
Vi ska ha det så mysigt hon och jag.

Nej nu har jag inte så mycket mer att blogga om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0