Typiskt.

Jag hade ju tvättid kl 10 idag, men jag vaknade 10.27 och efter en halvtimme försvinner tiden.
Fasen då, nu måste jag gå hem till mamma och tvätta istället. Men det är skönare att tvätta i tvättstugan för då får man allt tvättat och torkat på en gång.
Men men. Får väl tvätta det viktigaste då. Skönt ändå att ha min älskade mamma så nära♥
Och att hon har en tvättmaskin. =)

Min lilla kisse har varit jätte duktig nu. Hon går på lådan hela tiden. =)
Men har fortfarande inte bestämt vad hon ska heta än. Kommer på mig själv att jag kallar henne för Sessan ganska ofta.
Så det kanske det få bli. Men jag vet inte. Det kommer väl med tiden antar jag. =)

Nu ska jag duscha, sen gå till mamma en sväng.

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0