Vinter?

Är det vinter nu eller??
Det är helt vitt på backen. Jag vill inte. =(
Jag har ju en sak jag måste avklara innan vintern och snön kommer.
Men den smälter säkert bort. Hoppas det iaf.

Jaha undrar vad man ska hitta på idag då. Åka hem till Carro kanske.
Ska ringa min lilla HansaPansa ♥ idag iaf. =)
Tycker att det var lite länge sen nu som vi pratade..
Hehe eller kanske inte, i förrgår tror jag. Men ändå. Saknar henne. =( Ska ringa Emelie ♥ sen också.  För henne saknar jag med. =(
Har ju inga bilder kvar på den här datorn =( Hade velat haft en bild på dom här ju. Men men.

Nej nu får det vara nog.

Puss och Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman vad söt du är. :) Förlåt vi pratade ju knappt idag. :( Älskar dig!

2007-11-07 @ 17:01:02
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0