Fråga tanten i kassan..

När jag kom ut från duschen i morse så hade dom ringt från jobbet, så jag ringde upp och frågade vad dom hade på hjärtat. Dom undrade om jag kunde jobba idag mellan 13-18, och det kunde jag.
När jag kom dit så gick det knappt att komma in, för hela lagret var fullt i kartonger. Så det var bara att sätta igång och börja packa upp. Dagen gick faktiskt jätte fort, för det fanns saker att göra hela tiden.
Men så kom det in två tanter. Och dom var verkligen tanter. Dom gick runt och kollade lite, sen sa den ena tanten till den andra tanten: Jag vet inte vad den kostar, men fråga TANTEN i kassan. Hon vet säkert...
Och eftersom det bara var jag som stog i kassan.
Så var det ju mig dom menade Tant.
Så då var man 20 år och redan tant. Ojojoj. Haha =P

Trodde ju att jag skulle få hem min dator idag. Men det fick jag inte. =( Men får den för hoppningsvis imorgon istället. Hoppas hoppas.

Ska kanske jobba imorgon också. Finns massor att göra, så det blir nog så. Hoppas jag i alla fall. Behöver verkligen ha pengar nu. Det är ju snart dags att börja handla julklappar. =/
 
Puss och Kram♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha hej tanten :P

2007-10-24 @ 20:57:33
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se
Postat av: Robin

hahaha :P

2007-10-25 @ 01:32:07
Postat av: Hanna

Haha ja jag vet :P

2007-10-25 @ 21:48:05
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0