GRANNFEJDEN.

Följde med Mammsen min till tandläkaren idag vid 10 tiden. Usch vad nervös hon var. Men det gick så bra så

Trodde ju att jag skulle börja kl 15 idag. Men när jag satt i bilen på väg till tandläkaren så ringde chefen och frågade om jag kunde börja lite tidigare, för dom hade fått 3 fulla pallar med varor. Så jag åkte till jobbet direkt när jag kom hem vid 13 tiden nångång.
Ojojoj vad mycket folk det var idag. Puuh, stog i kassan nästan hela tiden. Så mycket folk har jag nog aldrig varit med om, även fast det är löningshelg å allt..
Usch många Julklappar blev det att slå in idag... Men men.

Efter jobbet gick jag hem till Mamma, hon bjöd på mat.
Oxfilé med potatisgratäng! =) MUMMA!!!
Sen kl 20.00 satt man såklart som klistrad framför Idol!
Usch blev lite nervöst där i slutet när det stod mellan Amanda och Evelina.
Amanda
får ju inte åka ut!! Men så blev det ju inte som tur var =)
Tycker faktiskt att det är dags för Sam att åka ut nu.. Gillar inte han!
Men men, Christoffer är iaf bäst!! =)
Jaja nog talat om Idol nu!

Hmm.. Vad skulle jag göra om inte min granne fanns..? Patrik =)
Jadu det kan jag nog inte svara på.. hehe. 
Han är så snäll så snäll. Nu har han fixat så att jag kan ladda ner musik å grejer på datorn.
Underbart !!   =)
Vi ska definitivt INTE vara med i Grannfejden. =)
Tack snälla du.

Nej nu ska jag sova. Ska upp och jobba i morgon. Börjar kl 09.00.
Så det är väl dags nu antar jag.

Sussa sött!

Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0