Höst.

image13Anita min chef ringde i morse och frågade om jag kunde jobba idag mellan 15-18.
Och jobb säger jag inte nej till. Även fast man vill ibland. Men när den 25e kommer varje månad så är man bara glad över att man inte sa nej.
Men fattar verkligen inte hur det kunde vara så mycket folk. En onsdag..? Då brukar det inte vara alls mycket folk.
Och nästan alla skulle ha julklappar..
Ååh det luktade huur gott som helst i butiken. För vi hade fått massor med Te av olika sorter. =) Mmm vad gott det luktade.
Var tvungen att ta med mig en sort hem och prova. Och det var lika gott som det luktade. Sitter och surplar i mig lite nu. Har faktiskt lite höstmys för mig själv, massa tända ljus och en varm kopp te. Är det höst så är det. =)

Gick hem till mamma efter jobbet. behövde tvätta
en massa. Jag har ju ingen tvättmaskin och hade
ingen tvättid heller. Sådet är ju tur att mamma bor
så nära och har en tvättmaskin. =)

Imorgon var det meningen att jag skulle hem till Carro på förmiddan och färga hennes hår och sen skulle vi ner på stan och fika med  Wawa och Nicole. Men så ringde Carro idag och sa att hon var tvungen att jobba imorgon. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på då.. Damsuga lite kanske... Det visar sig.

Uuush vad det blåser ute, och regnar. Riktigt riktigt höstväder ute nu.
Nu vill man bara ha nån att mysa med. Men nejdå, såklart man inte har.. =(

Nej nu ska jag ta mig lite mer te, och titta om jag hittar nå bra musik att ladda hem. =)

Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0