JAHOOO =)

ÄNTLIGEN   har jag fått tillbaka min efterlängtade dator. Så underbart. =)
Skönt att inte behöva gå hem till mamma varje gång man ska kolla upp någonting på datorn. Nu bor ju inte min mamma så jätte långt ifrån mig, men ändå. =)
Hm I-landsproblem... =/
Men lite tråkigt är det att det inte finns nånting kvar på den. Alla bilder och all musik som jag hade är borta.
Men det gör inte så mycket. Det är ju tur att jag har Hanna och Emelie ♥ =)

Trodde att jag skulle jobba idag, men det behövde jag inte. Ska jobba imorgon istället. Men det blir bara 15-18, så det blir skönt.
Ska följa med Mamma till tandläkaren först. Hon har tandläkarskräck, så hon tycker att det går bättre när hon vet att man sitter där och väntar på henne när hon är klar. =) Vad gör man inte för sin lilla mamma. ♥

Var ut och övningskörde en sväng med Pappsen idag också.
Sen gick jag hem till mamma och betalade räkningar. Men det var mindre kul. =/
Men nu har jag min dator hemma igen, så nu slipper jag springa över till henne jämt.. Så skönt, så skönt.

Nej nu ska jag ta mig lite varm choklad och lite mackor. =)

Puss och Kram ♥


image10

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt gumman! Så nu hoppas jag att jag får se många inlägg här ;) Puss

2007-10-25 @ 22:32:48
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0