Kväller.

Jaha då var det snart läggdags igen då. Usch jag gör ingenting på dagarna när jag är ledig. Det är så tråkigt. =(
Men jag städade iaf lite. Plockade undan det mesta och dammtorkade. Så imorgon är det bara att dra lite med dammsugaren. Det går ju ganska så fort, för jag bor ju inte så speciellt stort. Hehe.

Snart är det Halloween.
På fredag ska jag på fest med Emma =) Det ska bli jätte kul. Mycke folk som kommer. Alltid kul att festa med Emma och det gänget. =)image12
På lördag åker jag hem till Sofie i Skinnskatteberg =) Och då ska vi festa en massa.
Det det ska också bli jätte roligt. Var ett tag sen jag var där och festade. =)

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och titta på 2 ½ Men.

Natti natt. Sussa sött.

Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha nej, jäkla skit :P

2007-10-31 @ 21:13:21
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0