Måndag.

Åkte till Linde idag med pappa. Övningskörde dit. =)
Skulle åka till mamma till hennes jobb, men först passade vi på att hälsa på Mormor och Morfar.
Är ju inte varje dag man gör det. Så det var trevligt. =)
Sen åkte jag till mamma för vi skulle åka på "skönhetsparty". Det var jätte roligt. Hon visade nån ny liten manick, som tog bort rynkor, ärr från finnar, celluliter.. och massa massa mer.. Fast orkar inte förklara riktigt.  Men ska iväg sen igen och  lära mig lite mer av den. =)
Mm, får se hur det går.. =) Intresant och spännande var det iaf.

Måndag = Prison Break. =)
Fasen ska det vara så spännande jämt för. Nu måste man ju vänta en hel vecka igen.
Men jag tycker faktisk att det var bättre förut. Fast det är ju fortfarande grymt jevla bra =)

Nej nu känner jag att John Blund är på väg fram. Så bäst att krypa ner i sängen.

Natti natt.

Puss och Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0