Nehepp.

Det blev inga skor för mammsen. För dom var slut.
Och jag som tänkte köpa mig en skinnjacka idag, men klantskalle som man är så glömde jag ju pengarna hemma. Så får väl köpa den nån annan dag.

Har inte gjort nånting idag, förutom att vara en snabbis på skopunkten. Men sen har jag inte gjort ett dugg.
Fast å andra sidan så är det ju faktisk söndag. Och då behöver man inte göra så mycket.
Orkade aldrig städa heller..

Imorgon ska jag på Skönhetsparty =) med massa olika hud produkter och en massa smink =)
Så det ska bli kul de.

Tack HansaPansa för att du fixar med min blogg. Den blir så fin såå.=)
Älskar dig massa.

Nej nu ska jag kila.

Puss och Kram♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe så lite så gumman :) Bara roligt.

2007-10-28 @ 20:54:28
URL: http://hannamariajansryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0