Söndag.

Klev nyss ur sängen. Var inte riktigt meningen att sova så här länge idag. Men det är väl sånt som händer. För det var ju såå skönt. Och när det är sånt här tråkigt väder som det är nu, så var det jätte skönt att ligga under täcket.
Och det känndes ganska så skönt när man kolla på klockan så stog det att den var 13.04 men då var den ju bara 12.04 =)

Jaha vad ska man hitta på idag då..? 
Sa ju att jag skulle städa kanske. Jag vet faktiskt inte om jag orkar det idag. Kankse gör det lite senare.
Ska i alla fall följa med mamma till Skopunkten. Hon ska köpa lika dana stövlar som jag har. Haha nu har Jag dom, Hanna har dom, Hannas Mamma har dom. Och så nu Min Mamma. Men men.  =)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss och Kram♥
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0